Adatkezelési tájékoztató

 

GDPR_Adatkezelés

Tájékoztató:

A 2018. május 25-én hatályba lépő Általános adatvédelmi rendelet (General Data Protection Regulation, GDPR) egységes adatvédelmi szabályozást hozott az Európai Unióban. A tárgyalt rendelet az összes olyan vállalatra kiterjed, amely uniós állampolgárokkal kapcsolatos személyes adatokat kezel – függetlenül a vállalat székhelyétől. Az adatkezelést tágabb értelemben véve úgy definiáljuk, mint a személyes adatokhoz kapcsolódó bármely tevékenységet, ideértve azt is, hogyan kezeli a vállalat a személyes adatokat, azon belül az adatgyűjtést, -tárolást, -felhasználást és -megsemmisítést.

 

Adatkezelő elérhetőségei:

(Medical Massage Academy)

Képviseli: Bartoss Andrea Egyéni vállalkozó

Székhely: 9026 Győr, Körtöltés u. 21. fsz. 1/a

Bejelentés alapján végzett felnőttképzési tevékenység nyilvántartásba vételi száma: B/2022/000851

Adószám: 67872826-2-28

 

Adatok gyűjtése:

  • Medical Massage Academy
    • elektronikus formában, a jelentkező által kitöltött jelentkezési adatok alapján
    • adatlap személyes kitöltésével tanfolyam és/vagy vizsga előtt
    • hírlevélre történő személyes feliratkozással
    • cookies sütik alkalmazása

 

Kezelt adatok típusa:

  • Oktatás lebonyolításához használt adatok, melyeket a Felnőttképzési törvény (2013.évi LXXVII. 21.§)5 éves irattározásra kötelezően  előír:
    • nevét, születési nevét,
    • anyja nevét,
    • születési helyét és idejét,
    • nemét,
    • állampolgárságát,
    • lakóhelyének és tartózkodási helyének címét, telefonszámát,
    • nem magyar állampolgár Magyarországon való tartózkodásának jogcímét és a tartózkodásra jogosító okirat, okmány megnevezését és számát
    • a képzésben részt vevő társadalombiztosítási azonosító jelét;
  • számlázáshoz szükséges adatok:
    • Számlázási név
    • Számlázási cím
    • Szállítási cím
    • Telefonszám
    • E-mail cím

Iskolám kizárólag a működéshez szükséges, illetve a törvény által aláírt adatokat gyűjti és kezeli. Szenzitív adatokat nem kezel. Iskolám gyermekek adatait nem kezeli, s nem tárolja.

 

Adatok tárolása:

  • elektronikus formában, a jelentkező által kiállított jelentkezési adatok alapján
  • képzési mappákban
  • vizsga dokumentációban
  • statisztikai felületeken

 

Adatok felhasználásának célja:

  • oktatási célra (informálásra, szervezési feladatok ellátására)
  • vizsgáztatási célra (tanúsítványok kiállításához)
  • elektronikus levél (informálásra, szervezési feladatok ellátására, elégedettségmérésre)
  • postai levélküldés céljából (szükség esetén)
  • részletfizetés esetén tartozáskezelés céljára
  • hatóságoknál kötelező adatfeltöltésére (vizsgák utáni adatszolgáltatás)
  • kötelező statisztikai adatszolgáltatás céljából
  • Hírlevél esetén:
    • ajánlatok küldése, melyről 1 kattintással lehetőség van leiratkozni.
    • számlázás
    • szavatossági igények

 

Adatok törlése/megsemmisítése:

  • Oktatási célra felhasznált, adatokat tartalmazó dokumentumok:
    • Személyes adatokat tartalmazó dokumentumok irattárolási ideje: 5 év.
    • Belépési feltételekhez szükséges, fénymásolt dokumentumok (pl.: érettségi bizonyítvány, orvosi igazolás) irattárolási ideje: képzési idő +5év.
    • Felnőttképzési szerződések irattárolási ideje: 5 év.
    • Írásbeli dolgozatok, modulzáró dolgozatok irattárolási ideje: 5 év.
    • Vizsga dokumentáció, tanúsítvány irattárolási ideje: 5 év, mely hosszabbítható a résztvevő kérésére, amennyiben a jövőre nézve szükségessé válhat a Tanúsítvány másolatának kiadása/ pótlása.
  • Vizsgáztatási dokumentumok esetén:
    • Képzési programok: 15 év
    • Szakértői vélemények: 5 év
    • Lezárult tanfolyamok dokumentumai, igazolásai, naplói: 5év
    • Törzslapok: 50 év (nem selejtezhető)
  • Hírlevél esetén:
    • 2018 májusában a meglévő adatbázis „tevőleges” és „önkéntes” frissítésével
    • 2018 május 25-től:
      • a kiküldött hírlevél 4-szeres visszapattanása után automatikusan törlődve
      • leiratkozással
    • „ügylet lezajlása” után
    • szavatossági idő megszűnése esetén

 

Panasztétel módja:

  • „Az Infotv. szabályozására tekintettel a Hatóság (NAIH.hu) a panaszokat csak abban az esetben vizsgálja ki, amennyiben az érintett a Hatóságnál tett bejelentését megelőzően, már megkereste az adatkezelőt a bejelentésben megjelölt jogainak gyakorlásával kapcsolatban.
    • tájékoztatásátszemélyes adatai kezeléséről,
    • ) személyes adatainak helyesbítését,
    • ) személyes adatainak – a kötelező adatkezelés kivételével – törlésétvagy zárolását.”
  • Panaszkezelési jegyzőkönyvet ITT tudja letölteni.
  • Panaszt benyújtani kizárólag írásos formában lehetséges, aláírt, postai úton küldött levél formájában. Postacím: 9026 Győr, Körtöltés u. 21. fsz. 1/a Panasz beérkezését követően azonnali intézkedés indul.

 

Incidens:

  • Incidens esetén az alábbi folyamat indul:
    • Belső nyilvántartásban történő rögzítés
    • NAIH értesítése (incidens leírása, megtett intézkedések)
    • Érintett(ek) értesítése, amennyiben magas a kockázat
error: Jogvédett tartalom!